|
Post by Micaela on Jan 24, 2016 17:53:49 GMT
Micaela Jäälehto
Lämminveritamma Ruusan omistaja
"Olen 25-vuotias Micaela Jäälehto – monien mielestä etunimeni on liian pitkä, joten se on aikojen saatossa lyhentynyt pelkäksi Micaksi. Alkuun olin hieman tympääntynyt kyseiseen lempinimeen. Naiseuteni koki kai jonkinlaisen kolauksen, kun puolitututkin alkoivat puhutella minua miehen nimellä. Tätä nykyä olen jo niin tottunut asiaan, etten edes kiinnitä siihen huomiota.Lähtökohtaisesti pyrin olemaan aina hyväntuulinen ja ystävällinen kaikkia kohtaan, mutta suvussani kulkeva jääräpäisyys ja suorapuheisuus saattavat välillä nostaa päätään. Viihdyn aikalailla omissa oloissani, enkä kaipaa ympärilleni isoa kaveriporukkaa. Toki parille hyvälle ystävälle on aina tarvetta! Hevosista kiinnostuin noin 9-vuotiaana, kun kaverini houkutteli minut mukaansa tallille, ja sen jälkeen ei siltä tieltä ole ollut paluuta. Ensin muutama vuosi ratsastuskoulussa, sitten pari hoitohevosta ja lopulta ensimmäinen oma hevonen – hyvin perinteinen kaava siis. Tähän päivään mennessä olen ehtinyt kokeilla jos jonkinlaista lajia aina ajosta vikellykseen, mutta esteet ovat kuitenkin aina olleet, ja tulevat aina olemaan se ykkösjuttu, vaikka Ruusan kanssa emme pystykään niitä harrastamaan."
|
|