Post by Deleted on Dec 27, 2015 8:22:23 GMT
"Helsingissä oli myytävänä joku pieni kerrostalo. Mä en halunnu muuttaa sinne, mut äitin päätöstäkään ei voi muuttaa. Mun täytyis lähtee Ruotsista, mun täytyis lähtee sieltä tutusta omakotitalosta Suomeen. Ja opetella suomen kieli. Ainakin saisin puhuu ruotsii äitin kanssa, siinä vuokrahökkelissä. Se ei oo mun koti. Minun koti jäisi Ruotsiin. Mun täytyis jättää, mikä kamalinta, rakas poni Ruotsiin, uudelle omistajalle. Mä joutuisin etimään tallin, jossa mä hoitaisin yhtä pippurista ponia. Äitillä ei ollu enää tarpeeks rahaa maatilalla elämiseen."
Olga on sellanen kaikkien kaveri, joka yrittää löytää jokasesta asiasta edes jotain positiivista. Olgaltakin kuitenkin löytyy temperamenttiä - jos joku alkaa äristä Olgalle, niin tyttö kyllä vetää herneen nokkaan. Olga tykkää sosiaalisista tilanteista, mutta viihtyy taukotuvan sijaan parhaiten hoitsun karsinassa. Tytöllä on aina vauhti päällä, mut Olga on toisaalta niin mukavuudenhaluinen, että joskus laiskuuskroisokseksi nimitetty tyttö vain löhöää joko sohvalla, karsinan oljilla tai parhaimillaan ponin selässä. Yleensä hän kuitenkin hoitaa kaikki hommat ahkerasti, mutta alkeistuntilaisten taluttamista tuo välttää. Lapsien alkeistunnit vielä menee, mutta tätituntien talutuksia Olga välttelee. Olga ei nyt muutenkaan tule toimeen aikuisten kanssa niin hyvin kuin ikätovereiden kanssa. Toisaalta Olgan isän kuoltua tyttö on tullut läheisemmäksi äitinsä, Marien kanssa. Olga ja tuon äiti ovat kuin parhaat kaverit, eivät perheenjäsenet.
Jos Olga riitaantuu toisen ihmisen kanssa, tyttö yrittää hillitä itsensä, mutta epäonnistuu valitettavan usein. Silloin hän yksinkertaisesti sanottuna mököttää riidan toiselle osapuolelle. Silloin tytön kannattaa antaa olla rauhassa, vaikka Olga nyt ei yleensä murjota minuuttia pidempään.
Olgalla on itsevarmuutta saman verran kuin ainakin melkein loputonta virtaakin. Siksi tyttö joutuukin yleensä yhteen jonkun äreän ponin kanssa. Olgalla on ainakin motiivia koulia jotain äksyä ponia. Tyttö on erittäin rohkea, joten ainakaan pientä puremanjälkeä hän ei pelkää.
Ratsastaessa Olga pitää vauhdista, mutta on kiinnostunut myös luonnollisesta hevosmiestaidosta. Ensiksi Olga aloitti esteratsastajana, mutta nykyään lännenratsastus kiinnostaa eniten. Esteet pitää vielä hyvää kakkostilaa. Vauhdikkaat maastot ilman satulaa on hyvällä kolmossijalla, kouluratsastus puolestaan taitaa hiipua ihan alas. Hups. Olga on poniratsastaja henkeen ja vereen, mutta koska tuo heitettiin satulaan jo ennen kävelytaitoa, taso kehittyi niin ylös, ettei Pappilassa ole enää ponitunteja sillä tasolla. Eli Helppo A:n ja metrin tasolla. Olga ei kuitenkaan pelkää haasteita, joten tyttö voidaan laittaa ilman pelkoa kaikenkarvaisen kauraturvan selkään. Olga inhoaa muita lajeja ratsastuksen rinnalla, ja ei Olga voisi kuvitellakaan olevansa joku koirapuunaaja. Silti Olga haluaa hyvää ihan jokaselle karvaotukselle, ja melkein kaikille kaksitossuisillekin.
ruumiinrakenne hoikka / laiha
152 cm
s. 9.8.1999, 16 vuotta
Olgalla on sinivihreät silmät, vaaleanruskeat/vaaleat hiukset ja vaalea iho. Olga ei siis ulkonäöllään erotu juuri massasta. Pukeutumisellaan Olga taas näkyy. Ja onhan tytöllä tarvittaessa kova äänikin. Olgalla on lämpisällä kelillä päällä yleensä käppi väärinpäin, punamusta ruutupusero, mustat ja revityt pillifarkut, eripari sukat ja Converset. Okei, unohtakaa, että Olga erottuu ihmismassasta. Talvisin Olgalla on Kingslandin tupsupipo, tumput, kesähousuja paksummat, tummansiniset ratsastushousut, ratsastussukat ja perus chestnut väriä edustavat Uggit. Ratsastaessa hatut muuttuu mustaksi samettikypäräksi, pusero PPR:n takiksi tai joksikin paidaksi, farkut farkkuratsastushousuiksi ja kenkulit mustiksi ja nauhallisiksi ratsastussaappaiksi, jotka on saanut ylleen pienen mutakerroksen.
merkit:
tähtitili:
tapahtumat: 26.12.2015 - aloitti Myrden ykköshoitajana