Post by Deleted on Nov 28, 2015 23:31:42 GMT
Kasper Salste
~ Zaken kakkoshoitaja since 29.11.2015 ~
Autot liikkuu ohi, tuntuu hassulle. Niin monet elämät ajaa mun ohi niitten kyydissä ja mä vaan oon tässä eikä mun tarvi just nyt mennä mihinkään. Nostan huvikseen kättä yhdelle vastaan ajavalle, se hidastaa vähän mun kohdalla ja kuljettajan katse kohtaa mut. Haha, ei hitto - äijä etupenkillä osoittaa mua kohti ja vääntää pulleet nakkisormensa kansainvälisesti tulkittavien käsimerkkien muotoon. Nauran sille ja vilkutan uudestaan kun valot vaihtuu ja sen pitää mennä. Toistan saman seuraavalle vastaantulijalle. Nainen auton ratissa huomaa ja näyttää epävarmalta reagoiden korkeintaan kääntämällä katseen muualle. Kohautan olkiani ja nauran taas vähän. Älkää hei ihmiset viittikö, ei tää elämä voi olla niin vakavaa.
* * *
* * *
19-vuotta
syntynyt 08.02.1996
183 cm
Kasper Salste on syntyjään Lahtelainen nuori kaveri, joka on saapunut Helsinkiin kehä kolmosen piireihin vasta hiljattain opiskelupaikan saamisen myötä. Vaikka hän onkin vielä vähän pihalla pääkaupunkiseudun elämästä ja menoista ei kaverijengin kasaaminen ole tosiaan jäänyt näin sosiaaliselta persoonalta kuitenkaan tekemättä. Tällä hetkellä Kasper asuu yksin ja harrastelee vapaa-aikanaan monenmoista liikuntaa sekä kitarointia.
Luonteeltaan Kasperia voisi kuvailla ulospäinsuuntautuneeksi, seikkailunhaluiseksi, suorapuheiseksi ja avoimeksi - ja ehkä vähän yllytyshulluksikin. Hän on huono pysymään paikoillaan monessa mielessä - liikkumaan on pakko päästä päivittäin fyysisesti, mutta myös psyykkisesti. Paikoilleen jämähtäminen ja kaavoihin takertuminen elämässä tympii. Myöskin maailmankuulu huumori on korostetussa osassa päivittäisiä kanssakäymisiä, joskus jopa liiaksi asti: toisinaan hänelle on tullut noottia siitä miten mitään ei voi ottaa vakavasti ja aina ollaan vaan vääntämässä läppää siinä missä se ei olisi ihan välttämätöntä.
Hevosten parissa Kasper ei ole mikään ihan eilisen teeren poika, mutta viimeisimmästä oikesta tallireissusta on kulunut aikaa lähes puoli vuotta tämän astuessa jälleen hevoiseläinten ihmeelliseen maailmaan. Aikaisemmin hän on ratsastellut tuttaviensa yksityishevosilla ja kisannutkin jonkin verran etenkin estepuolella. Vauhtia ja jännitystä haetaan siis tästäkin lajista! Siitä, miten Kasper päätyi hoitamaan juuri Zakea kertookin sitten ihan toinen tarina (jonka juonta ei taida täysin tajuta itse päähenkilökään...). Kenties tässäkin asiassa haettiin vaan sitä haastetta ja vaihtelua niinkuin monessa muussakin.
* * *
[päivitän vielä jossain välissä lisää ]
Tähtiä 12
Merkit