|
Post by Pappilan Ponitalli vOy on Feb 19, 2015 10:41:05 GMT
Pulinaa katsomossa...
"Katso nyt tuotakin, sahaa ihan koko ajan!" "Entä näitkö tuon, Sikke ihan varmasti meinasi tippua." "Maria ratsastaa kyllä tosi hyvin..." "Vähän tuo yksi menee etukenossa kokoajan." Estraadi on teidän, olkaa hyvät.
|
|
|
Post by Helmiina on Feb 19, 2015 11:41:18 GMT
Jatkokurssilaiset kiersivät kenttää yhtä aikaa jännittyneinä ja innokkaina - Viktoria tosin temppuili vielä huulta purren Myrden kanssa kun tamma ei halunnut liikkua mihinkään ilmansuuntaan, enkä malttanut olla hymyilemättä Marikan ja Liekon välissä istuessani. Vaikka Myrde tuntui pehmentyneen mun käsissä, uskoin ettei sille löytyisi kakkoshoitajaa ihan heti. "Näpäytä sitä! Hyvä, uudestaan, kyllä se kohta lähtee liikkeelle!" Helena kannusti, mutta ruskea tamma peruutti askeleen korvat niskassa kiinni. Lopulta Myrdekin lähti liikkeelle. "Kato, miten Tinka ratsastaa... sehän on suunnilleen työntänyt koko jalan läpi jalustimesta ja etunojassa koko ajan... onneksi Tipi on niin kiltti, että se sietää tuollasta. Martta näyttäs tolle taivaan talikynttilät", kuulin tallin suurisuisen pissaliisan tokaisevan selkäni takaa. Tinka tosiaan ratsasti omalla tyylillään, mutta oli kommentoijallakin jotakin vikaa ratsastuksessaan. "No kato mitä Mila tekee tuolla Uunon selässä... hyvä luoja, eihän se pidä ohjista kiinni ollenkaan!" pissaliisan minioni huokaisi silmät lautasen kokoisina. "Turvat tukkoon, voisitte ensin kattoo miten ite ratsastatte", murahdin tytöille jotka sulkivat suunsa mulkoillen mua aina pahan näköisesti. Kohautin vaan kulmiani ja jatkoin sitten tunnin seuraamista. Aloittelijat oli vaan ihan parhaita, ja mä rakastin ponitunteja.
|
|
Sandra
Uusi tallilainen
|
Post by Sandra on Jul 8, 2015 8:59:46 GMT
Mä oo ihan varma minne alueille mä saan kirjottaa kun en oo hoitaja, mut kirjotetaa nyt täl kertaa tänne!
Alkeiskurssi oli loppunu jo monta viikkoo sit ja mun kesäloma oli niin tylsää ilman hevosia. Äiti ei suostunu maksaa mua ees Pappilan kesäkursseille, joten Hevoshullun lukeminen oli ainutta ajanvietettä mulle ja sitä lähemmäs en uskonu ees pääseväni hevosia koko loman aikana. Tänää se samojen lehtien selailu alko käymää niin tylsäks et pakkasin vähä eväitä mukaan ja lähin polkemaan pyörällä Pappilaan.
Olin vähä hämmentyny ku pääsin tallille, et eihä siel ollu mitää hevosia ees? Opettajien hevoset ja kaks jotain tummaa hevosta vaa tarhas siinä parkkiksen vieressä, mut muita hevosia ei näkyny missää. Muutenki oli tosi hiljasta koko tallilla. Maneesin ovi oli sepposen selällään ja näin tällä tavalla kaukaa katottuna, että siellä joku isompi hoitajapoika suihki vettä vesiletkusta pitkin toisia hoitajia.
Joo en uskaltanu mennä sinne. Oikeestaa mä kävelin sairaan nopee takas pyörälle ja poljin seuraavaan risteykseen piiloon. Vähä noloo jos joku luulis et olin tekemäs jotai pahaa...
Mis kaikki hevoset on? Ei kai niitä vaa oltu myyty? Mul on niin ikävä Anjaa <3<3
|
|
Sandra
Uusi tallilainen
|
Post by Sandra on Oct 16, 2015 7:42:16 GMT
Jee tunnit alkaa taas ni mä nään Anjaa <3 In färeal life en oo näin lapsellinen mut se kuuluu tähän hahmoon
|
|
Lida
Uusi tallilainen
|
Post by Lida on Oct 16, 2015 7:54:33 GMT
"Vähän toi yks repii ohjista", joku katsojista mietti. "Sen nimi on muistaakseni Eenaroosa", mietiskelin. "Jep! Kalleimmat hupparit ja vitivalkoiset housut päällä, huhuh...".
|
|
Sandra
Uusi tallilainen
|
Post by Sandra on Nov 21, 2015 10:24:56 GMT
Mä haluun kertoo miten paljon mä tykkään lukee Pappilan hoitomerkintöjä Sandra seuraa varmasti peräs aikanaa ja aloittaa hoitamisen mut on viel liian nuori. Niin kauan mä otan oppia teistä
|
|