|
Post by Jami & Joel on Sept 17, 2013 19:57:01 GMT
Joelin esittelyyn linkkasin kuvaa poitsusta tai no kaksi kuvaa, koska en osannut valita niiden väliltä ja molemmat täsmää tiettyihin piirteisiin. Kakkoskuvasta (se mustavalkoinen kuva) näkyy vain paremmin pojun kasvojen kulmikkuus joten piti sekin laittaa. :') Ja minua saa huudella ihan Joeliksi tai Jiiksi (J-kirjan = Jii), jos haluaa tehdä jonkun erotuksen minun ja alter egon välille puheissaan. (:
edit/ Olin myös miettinyt, että kunhan pääsen vauhtiin täällä niin toisin hoitajaksi myös Joelin pikkuveljen, jonka nimi on vielä vähän avoin (J-kirjaimella alkava kuitenkin). Nuorempi Mäenpää olisi 16-17v ja huomattavasti mukavampi, rempseämpi ja ihmisläheisempi kuin isoveikka. Siitä saisi joku tallityttö hyvän romanssin kohteen jos ikinä Joel Junioria tänne tuon.. ;D
|
|
|
Post by Lieko Vuontisjärvi on Sept 18, 2013 3:43:56 GMT
Linkkailen itse joitakin bongaamiani kuvia kans tuonne Liekon esittelyyn ehtiessäni niin on ainakin joku yhtenäinen linja mielikuvilla.
Joel, ilman muuta junioriversiota tännepäin! (:
|
|
|
Post by Henkka(eikirj.) on Sept 18, 2013 6:00:57 GMT
Ehdottomasti Joel ottaa pikkuveljensä matkaan:D Mä oon kans suunnitellu että jos tää lähtee hyvin käyntii nii jos sitten sais tuoda jonkun viattoman blondin remmin jatkoksi (:
|
|
|
Post by Ina-Ella Bassi on Sept 18, 2013 6:12:57 GMT
Mulle tulee jotenkin surrealistinen olo, jos koko talli on täynnä poikia. Ei koskaan vaan IRL-elämässä, ellei kyseessä sitten ole ravitalli... :-D Virtuaalimaailmassa toki kaikki on mahdollista, eli tuo ihmeessä Joel pikkuveljes mukaan tallille hääräämään!
|
|
|
Post by Lieko Vuontisjärvi on Sept 18, 2013 7:58:24 GMT
Ina, meinasin sanoa samaa - toki virtuaalitalleillu eikä tartte niin vakavasti ottaa! =D
Koulu <3
|
|
|
Post by Jami & Joel on Sept 18, 2013 8:52:25 GMT
Nonni, mukava että ideasta pidetään! Tosissaan kunhan pääsen enemmän kirjottelemaan niin voisin Jami Mäenpääksi ristityn poitsun tuoda tänne. Joko Rosalle kakkoshoitajaksi (isoveljen varjossa tallillakin, voi parkaa..) tai ykköshoitajaksi jollekin muulle hevoselle. :') Itse tulin äsken koulusta ja kohta lähen pikkureissuun, mutta illaks varmaan selviin takasin kämpille.
|
|
|
Post by Lieko Vuontisjärvi on Sept 18, 2013 11:24:17 GMT
Mulla olis nyt reissua kuuteen asti, mahdollisesti pidempäänkin, joten tänään ei varmaan ole tarinaa luvassa - kyttäilen täällä silti puhelimen kautta aina kun kerkiän! (:
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 18, 2013 15:05:36 GMT
Ite pyörin taas tänään tallilla ja katon jos saisin kuvailtua ja lahjoitettua Pappilaan pari hevosien kuviksi (; Äidin vuokrista, vaaleanrautiasta Herkku-puokkia kuvailen, ja valmennuksessa tai olla mukana myös tummanruunikko orlovtamma Fide ja islanninhevosori Fleimi. Äiti ja minä mopoillaan Herkulla joka lauantai, jolloin ei yleensä tuu tarinoita. Muuten mulla ei ookkaan nyt virallisesti mitää tunteja tai hoitsuja, muuten vaa kuvailen tallilla. Pappila korvaa mulle oikeen, mutta talli onkin niin realistinen ja ponskit niin ihania että ei ole valittamista (:
|
|
Marika
Uusi tallilainen
|
Post by Marika on Sept 18, 2013 15:11:38 GMT
Mä yritän aloitella nyt uutta tarinaa, ja Henkan piirtämä kuva muuten tosi hieno!
|
|
Eveliina
Uusi tallilainen
Tarinaa kirjoitellessa ;)
|
Post by Eveliina on Sept 18, 2013 15:34:55 GMT
Wääh. Aattelin että tolla ykkösellä ainakin on sopiva nenä Mä mietin. Lieko saa ihan vapaasti kolmosta käyttää, sitä nyt en itse taida valita, ei oikeen ollu "Evemäinen" loppuenlopuksi. Mähän tosiaan hötölässä liikun nimellä Pöpi. Mutta älkää antako sen muuttaa mielikuvaanne tai suhtautumistanne että satun olemaan hötölän pahin painajainen. Mä pyrin olemaan aina ropeissa/hoitaessani jossakin ihan erillainen, ja koska silloin voin aina saada uuden mahdollisuuden tehdä paremmat valinnat, en lähes koskaan paljasta oikeeta nimimerkkiäni. Mulla ois nyt taas tarina paistumassa, mutten oikeen tiiä, nyt menee niin tylsäksi koko stoori etten tiedo meneekö suoraan roskakoriin.
|
|
|
Post by Lieko Vuontisjärvi on Sept 18, 2013 16:06:37 GMT
Hienoa, guyyys, tarinoita vaan tulemaan! Multa tulee toivon mukaan huomenna lisää tekstiä. Jamin hahmo on myös odotuksen alla!(:
Ja Eve, jees, mun mielikuva susta persoonana on kyllä muuttunut roimasti ylöspäin tämän Pappilakokemuksen aikana, kun näkee vähän "syvemmin" minkälainen oikein ootkaan, vaikken mitenkään henkilökohtaisesti tunnekaan =D.
|
|
suvi
Uusi tallilainen
|
Post by suvi on Sept 18, 2013 16:20:55 GMT
Heissanssaa, tämäkin täällä sai vihdoinkin rustattua esittelyn hahmostaan. Hoitoturinoita en ihan vielä kerkeä rustaamaan vaikka kovasti huvittaisikin, pitänee varmaan tyytyä stalkkamaan teidän muiden tekemisiä siihen asti että viimeiset yo-kokeet saa pois alta
|
|
|
Post by Lieko Vuontisjärvi on Sept 18, 2013 17:33:15 GMT
Tervetulotoivotuksia myös Suville! Täällähän alkaa hahmojen nimet vastaamaan varsin tarkkaan omaa lähipiiriä, interesting =D.
Follow-nappulaa saa painaa munkin profiilista niin painan saman teille, hahah! (;
Fiilisteleekö joku muukin Elämä Lapselle-konsterttia tällä hetkellä? =)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 18, 2013 18:56:12 GMT
Minäminä! Isac on ihana, oon numero uno Ellioteer <3 Harmi vaa ku se laulo nauhalta mutta oon kyl kuullu sen livenäkin, ja sillä tosiaan on vaikeeta laulaa ko äänenmurros kesken. Jenni Vartiainen laulo ihan oudosti!
Njoo no huomen tulee tarinaa. Ittelleni ei ole täällä yhtään tuttuja nimiä joita ois kaveripiirissä, yks Joel kyl on tän kylän pikkupahis, ja oikee kusipää. Marika taas on kummitätini nimi. Minttu-nimisen henkilön tunnen ja sairaan mukava. Henkankin tunnen mutta se on sitte eri juttu, entisen besun isoveli, oisko se nyt lukiossa?
Henkan kuva upea! Ja tervetuloa porukkaan vaan, Suvikin! (:
|
|
Henkka
Uusi tallilainen
|
Post by Henkka on Sept 18, 2013 19:14:05 GMT
Kiitokset Helkulle ja Marikalle(: Vähä tuommonen nopsaan sutastu + tussit ei oo oikeen mun juttu... Teretulemast Suvi! Mukaan vaan juttuun:)
|
|