|
Post by Ina-Ella Bassi on Sept 17, 2013 18:51:12 GMT
Hii, kiitos kehuista, Lieko Sinulla ja kaikilla muillakin on oikein kivoja hahmoja. Paljon vahvoja persoonia, interesting! Ensimmäiseen tarinaan pääsi vasta Henkka seikkailemaan, mutta pikku hiljaa muutkin ilmestyvät kuvioihin. Olihan se muuten Eve, joka mainitsi tarinassaan ratsastavansa jossain perjantairyhmässä (toivottavasti kyseessä oli hevosryhmä)? Tungin kyseiseen ryhmään mukaan, jos ei haittaa ;-D
|
|
|
Post by Jami & Joel on Sept 17, 2013 18:59:38 GMT
Nyt löytyy eka tarina Rosan hoitovihkosesta. :'D Joelia on mukava kirjottaa kun se on tuollainen "päivänsäde".
|
|
|
Post by Lieko Vuontisjärvi on Sept 17, 2013 19:00:29 GMT
Kivoja tarinoita molemmilla! (: innolla odotellaan, mitä ihanuuksia seuraavasta hevoslastista putkahtaa!
|
|
|
Post by Ina-Ella Bassi on Sept 17, 2013 19:13:54 GMT
Kauhea alemmuskompleksihan tässä tulee, kun noin taidokkaita kirjoittajia toimii kanssahoitajina! Pidin niin Henkan kuin Joelinkin tarinasta huuurjasti! :-D
Mäkin odotan mielenkiinnolla uusia tulokkaita.
|
|
Eveliina
Uusi tallilainen
Tarinaa kirjoitellessa ;)
|
Post by Eveliina on Sept 17, 2013 19:17:35 GMT
Hihhih Odottelen innolla että pääsen lukemaan tarinaa! Teretulemast Ina-Ella, mahtava hahmo! Ja kivat hoitsut (varsinkin Rolle, vähän mietin olisko sen ottanu kakkoseksi, mutta sit aattelin oottaa)
|
|
|
Post by Jami & Joel on Sept 17, 2013 19:18:10 GMT
Ina, kiitoksia kovasti! Sinunkin tarinasi oli oikein mukavaa luettavaa. Nyt pitää vain keksiä lisää juonia Joelin varalle ja muita hahmoja saa ehdotella mukaan niihin. Kuten tarinasta ilmenee, tulee poju hyvin toimeen Raijan tyttären Sannan kanssa ja ei Eveliinaakaan syöty, vaikka tarinassa tulikin juttelemaan.
|
|
|
Post by Ina-Ella Bassi on Sept 17, 2013 19:26:42 GMT
Huumoriteksti ei ole tosiaankaan mun aluetta. Pysyn näissä muka vähän mietteliäämmissä, lue-rivien-välistä-jos-et-löydä-riviltä teksteissä Joel (ja toki muutkin), Ina-Ellalle olisi kans kiva saada suhdekiemuroita, mutta ehkä enemmän kaverimielessä(kö?). En tiedä kuinka hyvin Joelin turhamaisuus soveltuu näinkin mietteliään persoonan kanssa. Ainakin olisi jotain mielenkiintoista, mistä kirjoittaa... ? Olisi kiva tarinoiden edessä saada Inaakin vähän enemmän muiden ihmisten syötille ja sosiaalisemmaksi.
|
|
|
Post by Jami & Joel on Sept 17, 2013 19:29:12 GMT
Ina, kaverimielessä tarkoitinkin. Hahmosi voisi olla ihan mukavaa tasapainoa Joelin ylipursuavalle kusipäisyydelle. Voisinkin sisällyttää neitisesi seuraavaan tarinaan, jos se ei sinua hirveästi haittaa?
|
|
|
Post by Ina-Ella Bassi on Sept 17, 2013 19:32:32 GMT
Ei yhtään, ota pois vaan Mielenkiinnolla odottelen mitä saat aikaiseksi, niin voin mahdollisesti hyödyntää tarinaasi omassa tekstissäni
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 17, 2013 19:33:05 GMT
Lalllaa... laiska minä. Huomenna lupaan ja vannon että kirjotan tarinan. Ja hyvän sellaisen. Oikein maukkaan ja yritän tunkea koko tallin siihen. Okei en...
Muttah, tykkään tosi paljon teidän tarinoista, kuten Soffin (Henkka) ja Pöpin (Eve), ja sitten Inan ja Joelin tarinat oli ihan mahtavia! Tänne on tosiaan tullut tosi värikästä porukkaa, kiva kun saa tarinoihin täytettä (:
Omien tarinoideni juonesta kerron sen verran että Henkan kanssa tulee hahmo pyörimään hiukan enemmän, ei siinä mitään vikaa ole. Helkku pitää paria tyyppiä tallilla täysinä kusipäinä (nimeltä en mainitse.... Joel eiku siis hä). Joo eli mulla ei oo mitään henkilökohtaista ketään vastaan, mukavilta vaikutatte jok'ikinen. Koetan nyt kirjoitella tarinoita kun on tullut liikaa kuvia (2 on vissii liikaa minulle, en tiiä).
|
|
Eveliina
Uusi tallilainen
Tarinaa kirjoitellessa ;)
|
Post by Eveliina on Sept 17, 2013 19:37:53 GMT
Hei ihmiset! Nyt äänestään Eve ulkonäköö! Mulla on selkeä lemppari näistä, ja jotkut näyttää aivan liian vanhoilta tai muuten vaan erillaisilta, mutta kokeillaan. Äänestäkää sitä joka vastaa eniten teidän mielikuvaa Evestä. YkkönenKakkonenKolmonenNelonenViimeinen
|
|
|
Post by Jami & Joel on Sept 17, 2013 19:38:48 GMT
Haha, ihanaa että Joelista ollaan montaa mieltä. En todellakaan siis henkilökohtaisesti ota sitä, että hahmosta ei pidetä, en itsekkään alter egostani pitäisi jos siihen joskus törmäisin. :'D Joelin mielipiteet varmaan tulee vaihtelemaan hahmojen kohdalla hiukan, Eveliinaa pitää juorukellona ja voi aina vaihtaa pari sanaa, Henkkaa varmaan sietää enemmänkin (kunhan tarinoissa pääsee tutustumaan, jos tämä nyt vain sopii Henkan kirjottajalle), Sannan kanssa pyörii enemmän (eli tämän Raijan tyttären/NPC-hahmon kanssa), Ina-Ellaan varmaan tutustuu paremmin ja saattaa suhtautua ihan hyvinkin, riippuu miten tarinat kulkee. :'D
edit/ ja Eveliinan kysymykseen, niin itse äänestäisin tota ykköskuvavaihtoehtoa. :')
|
|
|
Post by Lieko Vuontisjärvi on Sept 17, 2013 19:44:15 GMT
Eve, jostain syystä toi kolmonen tuo Liekon mun mieleen just kun oon yrittänyt sopivaa esimerkkikuvaa siitä etsiä linkitettäväksi tänne - jos et sitä ite valitse niin kehtaisinkohan linkitellä sen Liekon kuontaloksi (osviitaksi siis) =D? en mä mikään identiteettirosvo viitsi kuitenkaan olla, hahah! Mut niin, mun mielikuvia Eveliinasta vastaa ehkä vaihtoehto 1 eniten! (:
No mutta, suosittelen ehdottomasti valitsemaan sen mikä sua eniten miellyttää, oma hahmosi se kuitenkin on =). Mua voi muuten kutsua mm. ht.netissä käyttämälläni nimellä parkuja sikäli ei Liekoksi halua sanoa, tottelen molempia!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 17, 2013 19:47:01 GMT
Eve, mulle tulee mieleen viitonen eniten. Pitäis varmaa Helkullekki miettiä jotai kuvaa linkata. En ehkä ihan omaa ulkonäköni viittii hälle laittaa (koska olen sen kolme vuotta nuorempi kuin hahmoni). Helkku on siis 16 ja kirjottelen hänelle esittelyä parhaillani.
|
|
|
Post by Ina-Ella Bassi on Sept 17, 2013 19:48:57 GMT
Eve, mäkin olen ykkösen kannalla (ja kiitos tervetulotoivotteluista) Voin hyvinkin kuvitella Joelin ja Sannan välille juttua. Nummelan ponitalli -tyyppinen romanssia odotellessa (jos siitä nyt edes sellaista syntyy, tietenkin itse tarinan kirjailija päättää)! ed/ muakin saa kutsua Ibbeksi (virtuaali- ja roolipelihommissa kys. nimellä pyörin) tai Ina-Ellaksi/Inaksi, whatever floats your boat;D
|
|