|
Post by Lieko Vuontisjärvi on Sept 16, 2013 19:19:11 GMT
Henkka, sama käynyt mulle useestikin, sitä kettuuntumisen määrää kun huomaa ettei sivuja taaksepäin rämppäämälläkään saa enää tekstiä takaisin... Tykkään siksi kirjoittaa ensin sähköpostiin (hotmail mulla), kun tekstejä on helppo tallentaa ja joku ohjelma tuossa tallentaa niitä itsekin jos kirjoittajana unohtuu se tehdä. Word on kans vaihtoehto, liian monta kertaa tuon katoamisepisodin kokeneena käytän melkein aina jotain ohjelmaa, jolla saa tallennettua ainakin satunnaiset vaiheet . Ihania tarinoita teillä kaikilla, Marikalla tosiaan tekstissä aika huimasti pituutta mutta tykkäsin kovasti lukea! Liekolle pitäis varmaan kehittää hahmona vähän lisää - ihan niin vahva persoona se ei ole kuin Eve tai Helmiina, mutta jokin parempi kartoitus pitäisi varmaan luoda ettei jää ihan tyystin tyttö muiden hahmojen varjoon kun ei tuosta mun kuvauksestakaan oikein selvää saa .. Vaihtelen kuvanmuokkausten uhriksi joutuvan Tipin avatariksi huomenna, teen korjauksia tarinaan ja kirjoittelen uutta, nyt nukkumaan!
|
|
Henkka
Uusi tallilainen
|
Post by Henkka on Sept 16, 2013 19:31:42 GMT
Mä ajattelin tehdä Henkan persoonallisuuden kanssa jyrkän täyskäännöksen. Kauheeta kirjottaa, ku en ite tykkää siitä yhtään;P
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 16, 2013 19:43:52 GMT
Millaiseksi ajattelit uutta Henkkaa? (Meinasin sanoa että Soffia, etkö sä pyöri hötössä sillä nimellä? (: Tai sit mul on muistinmenetys.)
|
|
Henkka
Uusi tallilainen
|
Post by Henkka on Sept 16, 2013 19:56:34 GMT
Juu Soffina pyörin(:
Lähinnä semmoseks mukavaks ja melko tavallisesta perheestä tulevaks jätkäks, joka ei ois niinkään tommonen richbitch, millanen siitä meinas ekan tarinan myötä muotoutuu. Rupes itteäni muistuttaa enemmän jostaki juonittelevasta ämmästä, ku tavallsesta tallilaisesta;0 kauhee tyyppi! Mutta huumorimiehiä edelleen:D
|
|
|
Post by Lieko Vuontisjärvi on Sept 17, 2013 12:23:23 GMT
Tarina tekeillä, Eve tulee ainakin isoon rooliin sinne esiintymään kun paljastuukin että se olis samassa koulussa Liekon kanssa (toivottavasti ok sulle, Eveliina !). Inspis <3 Ja henkka, mun korvaan ainakin kuulostais muokkaukset hyviltä !
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 17, 2013 12:42:30 GMT
Inspii, joten alan piirtää. Teen avatarin ja jotain muuta... tylsää. Samalla odotellen teidän tarinoita (;
|
|
|
Post by Lieko Vuontisjärvi on Sept 17, 2013 13:02:18 GMT
Tarina valmistunut, mielipiteitä saa esittää ! Henkka jäi nyt vähän ulos tosta, taas kuuluisa sanonta seuraavaan sitte X). Marikakaan ei sen kummemmin esiintynyt, en vaan viitti pistää ihan miljoonaa hahmoa yhteen tarinaan vilisemään että pysyis omatkin ajatukset kasassa ^.^
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 17, 2013 13:25:37 GMT
Jee nyt pääsen lukemaan. Mun v'hintäänkin täydellinen katastrofipiirros on valmis ja postaan sen Myrden topaan nyt heti! Bongatkaa ittenne, kaikki täällä keskustelleet hoitajat on piirroksessa hoituineen. (Henkka, Eve, mä, Marika, Lieko. Unohtuiko joku, sori jos en muistanu teitä. Tiiän että Charlotta, Pernilla ja Suvi ainakin puuttuu mutten vaivautunut. Enkä tiennyt kaikkien ulkonäköä joten nuo on mitä on.) Alussa luulin että dolli ois täys failure muttei sittenkää, vaan noi muut epäonnistu täysin. Tipi vielä ihan ok sentään.
|
|
|
Post by Lieko Vuontisjärvi on Sept 17, 2013 13:40:44 GMT
=DDDDDD Helmiina sun kuvasta puuttuu tykkäysnappi! Apuaihana <3
Itseasiassa voisin piirtää huomiselle sarjakuvan, teko alkaa än yy tee nyt - jos tästä siis mitään tulee..
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 17, 2013 13:44:19 GMT
Ja Lieko kiva tarina (: Jaja, kouluista puheenolleen, koska Pappila on pääkaupinnkiseudulla (etusivulla lukee) niin Helkku on ainaskin lajhakkuus ja Ressuun menossa... EI! Kyllä tyttö on koulussa hyvä (ysejä, kaseja muttei yhtään hikke!) muttei se minnekkää Ressuun oo menossa ku ysi päättyy. Klikatkaa tästä tutkiin Helkun koulua joka on ihan Pappilaa lähellä, ei siis virallisesti tolla sijainnilla mutta Kirkkojärven koulu (Kirkkis Helkun suussa) on kummiskin tuon näköinen & niminen. Tykkäsin julkisivusta mahdottomasti <3 Ja sovitaan että tuolla on luokat 1-9 eli ei oo pelkkä yläaste/ala-aste.
|
|
Lieko (en jaksa kirjautua)
Guest
|
Post by Lieko (en jaksa kirjautua) on Sept 17, 2013 13:49:25 GMT
Kiitti (:! Maitolaakso on tosiaan ihan päästä vedetty, Liekon ja mahdollisesti nyt Evenkin koulu jos idean kelpuutat - isokokoinen puurakennus kera mailla sijaitsevan urheilukentän ja ihan yleisessä käytössä olevien hiihto-/lenkkipolkujen, luokat 7-9. Improvisoikaa, mitään esikuvia ei ole että oman mielikuvansa saa muodostaa. Sijainti aika lähellä Pappilaa, siinä 4-5 km paikkeilla etäisyyttä tallista.
|
|
Eveliina
Uusi tallilainen
Tarinaa kirjoitellessa ;)
|
Post by Eveliina on Sept 17, 2013 15:54:51 GMT
Hihhih <3 Tulin just sitten tuolta kaupungilta, ja ihanaa päästä huomaan että ikioma alter-egoni on taas esiintynyt ties missä. Evehän käy nyt siis Maitolaaksoa, ja vitsi toi kuvakin oli upea!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 17, 2013 16:05:23 GMT
Joo, tosi upea CX Even osuudelta juu mutta muuten päin persettä (:
|
|
Eveliina
Uusi tallilainen
Tarinaa kirjoitellessa ;)
|
Post by Eveliina on Sept 17, 2013 16:17:16 GMT
Eikun ihan oikeesti! Se hyppäävä hevonen oli upea, ite en ois osannu piirtää ees sen tapaista. Samoin irvistävä Myrde +10
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 17, 2013 16:31:52 GMT
Joo Myrde oli minun lemppari :3 Läsi vaa vähän unohtu muttei se mitään haittaa... Vallu on se hyppäävä (tai sitä se yrittää esittää), ensin sen piti olla vaan laiduntava hevonen mut sit siitä tulikin hyppäävä, takajalat jäi häiritteen mua. Mutta ihan okeiksi nimittäisin. Tepon suusta tuli outo (käytä kiikareita niin bongaat vampyyrihampaat) ja jalat... jos en sanokkaan mitään niistä. Sitten vasta vähän myöhemmin tajusin että Henkka puuttuu ja sitte äkkii piirsin sen reunaan ja lisäsin Even puhekuplaan 'v*tun kakkonen'... hihi.
Uudet hoitajat, meillä ei ole mitään henkilökohtaista meneillään, että älkää säikähtäkö. Tällaisia hahmomme ovat, eivät siis niiden liikuttelijat. Kyllä me itse ollaan ihan mukavaa porukkaa (;
editedit - Helkun rintavarastuskin meni vähän over the top ja näyttää musta liian aikuismaiselta. Mutta jaah... panostan joskus enemmän. Toi nyt oli lähinnä huumoripainotteinen kuva.
|
|